همیشه دو روز آخر قبل از اجرا، صبحها از خواب میپرم و میرم پشت ساز و کامپیوتر. کارگردانهایی که من رو میشناسن با این کابوس آشنا هستند و قبل از اجرا منتظرن تا یه موسیقی جدید و کاملا متفاوت با اون چیزی که قبلا باهاش تمرین کردیم رو بشنون. خوشبختانه یوسف باپیری کارگردان نمایش کامنت، این مساله رو درک کرده و کارها رو به خودم سپرده.
نوید محمدزاده چون خودش هم همیشه در حال تغییر و تحرکه، فقط انرژی مثبت میده و نگران موسیقی نیست. هوتن شکیبا، بهرام افشاری، ستاره پسیانی و بهار کاتوزی هم اگر پشت سرم غر بزنن حق دارن، چون تا امروز فقط با اولین نمونه موسیقی تمرین کردند.
آهنگسازی تئاتر در زمان ما تفاوتهای زیادی با گذشته داره. امروز آهنگسازها برای ایجاد صدای جدید مجبور نیستند ساز اختراع کنند و در یک ساعت میتونن هزاران صدای جدید رو تست کنند. کولاژ صوتی و میکس موسیقی و افکت، بُعد جدید و ناشناختهای به موسیقی داده و ترکیب هوشمندانه اونها، میتونه شنونده رو ساعتها در خلایی که شما ایجاد کردهاید نگه داره. این امکانات برای کسی که موسیقی و تئاتر رو بشناسه غنیمت بزرگیه. اما بعضی مواقع همین تعدد انتخاب، شما رو دچار وسواس میکنه تا تو این اقیانوس پر از صدا و موسیقی، فقط دنبال پری دریایی خودتون بگردید (پوریا رحیمی دوست و بازیگر عزیز، یادشه که برای ساخت موسیقی “آواز ستارهها”، چقدر کنار دریا منتظر الهام! موندیم ونهایتاً به زیتون پرورده راضی شدیم)
احتمالا امروز میکس نهایی رو انجام میدم و شب هم موسیقی رو تو سالن استاد سمندریان تست میکنیم. از اونجایی که نمیتونم داستان رو تعریف کنم، بحث در مورد موسیقی نمایش”کامنت” رو هم میذارم برای بعد از اجرا.
عمده فعالیت من در زمینه کپیرایتینگ، مشاوره بازاریابی و تبلیغات، تدوین برندبوک، بیزنس پلن و مارکتینگ پلن و همچنین مشاوره و راهاندازی فروشگاههای اینترنتی است.
«سونیک برندینگ» یا طراحی اصوات برند شامل «سونیک لوگو» ( لوگوی صوتی یا جینگل)، طراحی صداها و افکتهای اختصاصی نرمافزار و اپلیکیشن و همچنین ساخت موسیقی برند از دیگر فعالیتهای من است.